torsdag 24 september 2009

En lång dag

Japp, det är precis vad det har varit. Trodde nästan att jag skulle föda där ett tag men det lugnade ner sig ;-) ha...ha.
Jag har haft så jädrans mycket att göra idag så nu, just nu, har Nellie lagt sig och jag kan lugna ner mig och kanske koppla av.
Min to-do-list har nog varit i det längsta laget. Det har varit exempelvis:
*tvätta
*plocka och städa lite grann
*ringa en massa olika ärenden
*försöka få tag på min bankman/kvinna och bestämma träff så mitt lån blir klart
*ta kontakt med min "privata" mäklare angående vår lägenhet (säljdags)
*lönen var åt hälsinglands fel så ringa angående den (inget de kunde lösa nu, grr...)

Ja och en massa mer saker som ni kanske förstår. Lyckades rätt så bra med allt faktiskt.
Så jag har inte haft en minut över på de timmarna jag var själv att kunna uppdatera här inne idag.

Imorgon blir det en snabbvisit till jobbet, igen, för någon medarbetar-undersökning? Inte en aning om vad det kan vara för något. Sen blir det till banken för att skriva på alla papper så dom är klara. Tillbaka till hembygden för att hämta Nellie och lite packning för att fortsätta till mamma och lillebror. Taco-kväll med snacks och onyttigheter. Eller "myspjys" som Nellie säger. Vi skulle egentligen ha åkt till Pia för att fira henne med lite middag, spel och mycket trevligt sällskap men värdinnan har blivit sjuk. Så krya på dig Pia!!

Ska ta och varva ner i soffan nu med en liten skål med grytpopcorn (godare en micro) och ett stort glas iskall apelsinsaft.

På återseende

1 kommentar:

  1. Ta det lugnt Sabina och var rädd om dig!
    //Anna H

    SvaraRadera