fredag 25 september 2009

Under dagen

Yes min första vecka som "hemma-anställd" är över och det har gått hyffsat bra i alla fall tycker jag. Kanske beror på att jag har haft saker inplanerat varje dag.

Imorse vaknade Nellie före väckarklockan och hur ofta händer det? Aldrig! Jag har nog ett av världens, eller ja Sveriges, tröttaste barn. Det har hon alltid varit sen den dagen hon fick se ljuset utanför magen. De första 6 mån i hennes liv sov hon från nio på kvällen till tio på morgonen med kanske en (högst) matpaus på natten. Så jag kommer nog få en chock med den nya familjemedlemmen. Vet ju inte riktigt hur det är att ha ett vaket spädbarn på nätterna.

Idag är det en tripp till jobbet som står på schemat. Någon dataundersökning som vi anställda var tvungna att göra, snarast.
Sen ska jag till banken och skriva på lånet. Wiiieee!!!!
Efteråt blir det att åka till Barnarp för övernattning. Tänkte vi skulle ner till staden imorgon för det var tydligen någon Höstmarknad där enligt tidningen =) Såg även i en annons att Mora Träsk skulle ha en lite konstert på KFUM kl 14 (för er som är intresserade) 60:- så dit funderar jag på att kika förbi. Tror att det kan vara något för Nellie annars får mamsen och mormor sig en trevlig stund.

Over and out

1 kommentar:

  1. Jag och Henke ska på Mora Träsk med mina brosöner.... vi kanske syns där! Tror att Familjen Widell ska dit oxså.

    Pöss!!

    SvaraRadera