onsdag 2 september 2009

Trevligt

Oj vad många det är som läser min (haha skit tänkte jag på först) blogg. Vad roligt! Josse hjälpte mig med att installera ett program som man ser hur många ni är som läser den, vart ni bor m.m. Jag tackar och bockar tjejen! Igår var det över 60 personer som inte hade något bättre för sig =) Men ni är så välkomna så, fortsätt att besöka min sida!

Som många av er har förstått så är det en aning kaos i mitt liv just nu. Ska ta om skriva om det någon dag när jag orkar. Det värsta är att folk som inte brukar höra av sig utan mest hejjar på en på stan ha börjat höra av sig. "Åh är det nått vi kan göra för dig, stackare....osv" Va f*n, nyfikna skitar!!

Jag HATAR sympati och speciellt när det är så falskt och uppenbart. Mer om detta en annan dag som sagt.

Dags att hämta lill-hönan på dagis nu.
Tjingeling!!

3 kommentarer:

  1. jenny wallback2009-09-02 16:58

    vad fint ditt hår blev! Häftigt program när du kan se vilka som läser din blogg! Jag är väl förmodligen den enda karlskrona bo:n som läser=)!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, ja visst är det roligt att kunna se var läsarna kommer ifrån. Det enda jag saknar är att se vilka det är ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Om folk inte hade varit nyfikna hade hade inte du inte haft några läsare. Det hänger liksom i hop...

    SvaraRadera