söndag 6 september 2009

Trötter

Det blev inte så många sysslor gjorda idag och det var väldigt skönt att bara få vara själv ett litet tag.
När de väl var hemma igen så åkte jag och Nellie ner till Sjogarp för lite fika-tajm hemma hos Cattis och Fidde plus små grabbarna. (hennes farbror och kusiner) Det var mycket trevligt och fika tackar man ju aldrig nej till fast jag tänker på vikten nu, tro det eller ej.

Nu ligger stumpan och sover i min säng och jag har slagit mig ner i soffan. Ska kika på "Ensam mamma söker" som jag aldrig har sett innan. Vet att det var många som följde den förra säsongen och tyckte att serien var väldigt bra. Så jag ska ge den en chans och nu är man ju i samma sits så lite inspiration är aldrig fel ;-) hi..hi..

Det är synd att ni inte höra Nellie nu. Hon snarkar nog högst i hela världen och då överdriver jag ej. Hennes pappa kan inte sova med henne, inte hennes morbror heller, dagis har påpekat det, t.om när hon låg inne på sjukhuset nämnde sjuksyrrorna det =) Tror att det är hennes polyper som måste väck men hon tycks inte störas av det själv.

Ska försöka hänga med i serien nu. Ha en nice kväll....
//Kram på Er

1 kommentar:

  1. Nämen, vad är det nu som har hänt gummsan? Ring om det är något puss å kram Angelica

    SvaraRadera