fredag 2 oktober 2009

Big NO,NO!!

Idag blev det varken eller av det jag skulle ha gjort. Eller skulle ha gjort? Jag funderade över vad jag skulle fördriva tiden med. Gick ut i förrådet för att hämta in lite kartonger och började plocka undan D´s saker så det blir smidigt att köra iväg alla mina saker sedan. Markerade upp ordentligt vems som är vems osv. Sen höll jag på att frysa fingrarna av mig så in i badrummet och stod ett bra tag under rinnande varmt vatten för att tina upp. Har ju lite delade meningar med det kalla vädret som är på ingång och har nog bestämt sig för att stanna. Tittade på vädret innan och hör och häpna! Det ska förmodligen dra in ett oväder över oss som har med sig SNÖ i bagaget. Snö?! Vad tusan! Jag tänkte ut och åka på lite ärrenden imorgon med bilen och har man vinterdäcken på redan? No, no!

Har under kvällen zappat och zappat och insåg att det är absolut ingenting på tv:n idag. Det som brukar vara många bra program på fredagar. Men jag fastnade för Idol en sväng men jag delar absolut INTE juryns favoriter i tävlingen. Den ena sjunger mer falskt en den andra tycker jag. Någon som tror att hon är Carola, en annan som tycker att hon är skitbra (Camilla tror jag) men som platsar på nån Finlandsfärja ibland fulla och odrägliga människor som struntar i hur det låter. Erik som bara skriker och sjunger falskt. Finns lite tankar bakom många deltagare men de tar vi en annan dag. Ska allt dela med mig av dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar