fredag 9 oktober 2009

Dator problem

Min dator är fortfarande knasig. Ibland går det hur bra som helst att skriva med den. Och vissa dagar går det bara inte. Så om jag inte svarar er på msn ibland så vet ni varför. Tangetbordet är trasigt mer eller mindre och ja jag ska inhandla mig en ny lapptopp.

Igår spenderade jag hela förmiddagen hemma hos familjen Borg, Kristin och lille underbara Mille. Vilket glatt och snällt barn, inte ett pip under de timmarna jag var där.
Köpte med mig stora räkmackor och som pricken över i:et så blev det wienerbröd med choklad på efteråt. Tror ni vi njöt av denna underbart goda frukost?! Mmm.... säger jag bara.

Efter detta inlägg ska jag ta och göra mig iordning för att först bege mig till jobbet en snabbis, sen är det bankmöte för att skriva på huslånet (tjohoo!!) sen ska jag hem och fixa lite i förrådet. Pappa kommer i eftermiddag och vi ska tömma allt där inne. För att köra upp det till mitt nya garage =) Så slipper det bli så mycket att flytta på en och samma gång sen när det väl är dags. Kartonger består det mestadels av så det går nog smidigt. Jag kan väl flytta de lätta sakerna om jag inte ska föda idag. Typ alla vagnarna eller ja 3 st, Nellies uteleksaker m.m.

Sen ska vi hinna med lite myspys ikväll med för det går absolut inte missa enligt en liten tjej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar