fredag 9 oktober 2009

Igen

Då var det fredagsmys på högsta nivå i vårt hem. Vi har precis ätit pizza= latmat. Nellie har fått en liten skål med ostbågar och en liten skål med överblivet godis från förra fredagen. Tända ljus överallt och myskläder.

Pappa kom innan och vi körde upp allt som jag hade i förrådet till det nya garaget i Barnarp. Så himla skönt att få bort "lite" av sitt "skräp". Tänker mest på de som ska hjälpa mig och flytta om 2-3 veckor med. Slipper de ta allt på en och samma gång. (Så jag tänker visst på er kusin-Tobbe, pappa och Felix)
Var kanske lite dum innan för jag bar ut allt ifrån förrådet som skulle med på lastbilen och ställde det prydligt och fint utanför. Och nu sitter jag här och har så djävulusiskt ont i maggen/ryggen/bäckenet. Plus att det trycker på ordentligt neråt. Ajja bajja fröken!

Ska sätta/lägga mig i soffan snart och kika på tv:n. Eller det kanske t.om blir ännu en Johan Falk film. Det har ju kommit ytterligare 2 st. Så nu finns det sammanlagt 4 kanon filmer som ni måste se!!!

Tjingeling ha en toppen kväll

1 kommentar:

  1. Var rädd om dig och bebben Sabina!

    Yes det är riktigt bra filmer det där! Har sett alla 4. Nu önskar man att de ska spela in flera. Så spännande!

    SvaraRadera