måndag 12 oktober 2009

Sömn

Jag har faktiskt sovit riktigt bra de senaste nätterna och det är guld värt. Har inte behövt sova middag på hela veckan, låter som en tant på 73 år.
Så detta med sömnen fasar jag otroligt mycket inför bebbens nedkomst. Måste få sova för att fungera. Men det är ju bara att ställa sig in på många, många månader framöver med sömnbrist.

Trodde knappt mina ögon när rullgardinen åkte upp på morgonen. Det SNÖADE! Inte ännu tänkte jag bara lite halvhögt för mig själv.


Förra året -08

Nellie är på dagis och jag sitter i sängen med datorn i knät med Nyheterna på tv 4 i bakgrunden. Ska packa lite idag är det tänkt. Sen är det dags för ännu en husvisning i eftermiddag. Det var en visning igår med. En MYCKET lyckad visning sa mäklaren! Tjohoo!!!

1 kommentar:

  1. Ähh, inge o oroa sig för, beställ en som sover vettja!! De var ju visst de jag glömde göra (fast de har ordnat till sig nu)... Får du trots allt en som inte sover kommer jag o lånar Nellan o bebban ett tag så får mamsen sova ikapp lite! Kram

    SvaraRadera