måndag 12 oktober 2009

Veckans lista

Bästa:

  • Att flytten närmar sig
  • Pappa!!! (som sliter och hjälper mig)
  • En mycket lyckad husvisning igår
  • Att jag är färdig med barnens julklappar
  • Att jag fortfarande lyckas hålla mig på fötterna efter alla bollar i luften just nu

Sämsta:

  • Nyfikna människor (fråga rakt ut istället!)
  • Att det snöade imorse
  • Thomas Bodström (förebild? Nej tack)
  • Swedbank (min nuvarande bank, håller på att byta, som inte vet vad kundservice är)
  • Blöt JP på morgonen (läcker tydligen in i min brevlåda)

2 kommentarer:

  1. Malin Herbestam2009-10-12 13:19

    Håller verkligen med att Swedbank är den sämsta banken på kundservice! I(ngen hjälp alls får man där :(

    SvaraRadera
  2. Haha!! Fler som är missnöjda med swedbank ser jag.... Henke och jag ska byta så fort våra lån går ut...!! Swedbank suger!!!

    SvaraRadera