lördag 3 oktober 2009

Under dagen

Under den tiden jag var själv hemma idag så fick jag lite gjort för en gång skull. Fastnade inte vid datorn som händer lite då och då.
Packade hela två kartonger! Haha... Låter inte så mycket för världen men det blev tomt i tre köksskåp faktiskt. Vill plocka och packa ner allt nu men det blir lite svårt för dels behöver man sakerna. Sen ska det vara visning nästa helg så då kan man ju ej ha en massa kartonger stående i hemmet. Men jag gör mitt bästa för att fylla förrådet istället =)

Familjen kom hem och Nellie fick i sig massor av mat. Det tar på krafterna och bada. Sen vilade vi en liten stund i soffan och pratade om dagen. "-Mamma, Tor ä min bästa koppis". Naaw gullunge.

Vi åkte och hälsade på min farmor en sväng för jag kände att jag var tvungen att komma ut. Inte roligt väder att vara ute i men det var från och till bilen. Hade det inte regnat och blåst så hade det varit riktigt skönt ute.
Hemma sen blev det varma mackor i ugnen men skinka, ost och en massa ananas på. Så himla gott.

Hejjar på Selena som kämpar på med sina värkar där hemma. Men bebben är en aningen envis så vi får se när den vill visa sig för världen!!

1 kommentar:

  1. ÅÅÅåå hon är så go Nellie! Tor tycker det är jättekul att leka med henne också! Han berättade massor om badet idag.
    Lycka till med försäljningen, magen och allt!
    Kram //Jenny

    SvaraRadera