tisdag 1 december 2009

Underbart

Idag har det varit dags för Nellie att börja på sitt nya dagis, Piggelin. Klockan sju ringde klockan imorse och både jag och Nellie var mer döda en levande. Men upp gick vi och iväg till dagiset. Idag var det ju bara en genomgång med tider och lokaler osv men Nellie tycktes trivas. Hon fastnade i dockrummet och hittade en lite kompis med en gång.

Och som ni fattar har det inte hänt något på bebbe-fronten. Absolut inget!! Men jag hade ärligt talat inte förväntat mig något heller. Säger som vännen Milla att det finns absolut inget på denna jord som kan sätta igång en förlossning. Bebben kommer när den kommer och har bakats färdigt i maggen. Och skulle något mot förmodan "funka" så är det ju för att den lille är klar för möta världen inget annat!! Så det så...

Efter dagis så gick vi till min mamma en sväng och åt lite brunch. Sen tvingade jag ut både henne och Nellie på en långpromenad. Eller rättare sagt var det för att jag hade abstinens efter kolsyrad dricka. Så vi begav oss till kiosken sen fortsatte vi på en långpromenad i det underbara vädret. Så skönt var det.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar