måndag 15 mars 2010

The big day

Om några timmar är det dags för Nellies "lilla" operation i näsa, hals och öronen. Så skönt att det äntligen ska bli gjort och hon ska bli bra. Tänk att kunna höra ordentligt igen och att kunna få andas normalt. Det sist nämda är viktigast enligt min mening så inte hela byggden hör henne när hon sover. Skämt o sido så måste det vara underbart för henne att få tillräckligt med luft och som sagt andas normalt.
Jag är inte ett dugg nervös eller orolig men jag tycker inte riktigt om att se när de söver ner ens barn. Känns lite som om de lämnar oss eller något liknande. Men jag vet att hon kommer vakna som en ny lite tjej. Som hon sa igår vid bordet när vi åt kvällsmat. -" Åh min mamma och pappa. I mojjon ska jag opetejejas och få lijte ont. Men sen får man paket. " Med ett mega leende på läpparna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar